Friday, September 19, 2014

Kembali Lagi Berbloger

Assalamualaikum......

Salam rindu pada teman teman blogger..Kalau setahun yang lepas aku dikenali dengan mrszahrinekin di blogspot.com ni...setahun tak mencoretkan apa apa di laman tersebut..kali terakhir  semasa raya tahun lepas 2013..Kemudian aku senyap dan hanya menjadi silent reader sahaja....dan kali ini aku terpanggil untuk berblog kembali..dengan nama bloger yang baru..rayyanmarshanda....

Aidil  Rayyan pun dan berusia 2tahun 3 bulan di waktu ini....entah bila agaknya marshanda akan hadir dalam keluarga kami..insallah ada rezeki akan datang.. setahun senyap tanpa sebarang coretan,dengan kesibukan membesarkan rayyan,mengurus rumah tangga,tambahan pula,dengan menguruskan anak anak bulus yang makin bertambah...membuat hari hari aku padat.Aku masih menjadi suri rumah tangga diusia 29 tahun,di atas permintaan suami,ingin anak membesar di depan mata..

Mungkin kali ini aku akan lebih aktif berbloger mungkin..tapi mungkin tidak sehebat " hanis zulaika" atau lebih mesra di panggil kek nis, " my journey my life...my family" atau "im yours by neena anuar yang kini dah glamour hingga ke majalah harmoni..atau the kasih..atau sesiapa saja... mungkin coretan aku untuk blog yang baru ini..pastinya banyak perkongsian mengenai si bulus bulus...kalau mereka kongsi ber holiday oversea sana.aku coretkan apa saja yang ada di sekeliling aku,yang berlaku...

Salam akhir buat teman teman blogger...jumpa di coretan yang lain.....

No comments: